2017. augusztus 3., csütörtök

Házavató ajándék - így készült


Újház-nézőben jártunk a hétvégén, amolyan családi házavató-félén. Amúgy sem megyünk üres kézzel vendégeskedni, nemhogy ilyen sorsfordító alkalommal - szívesen választok csemegét, jóféle bort indulás előtt, s ezek mellé, ha csak tehetem - leginkább idő kérdése - magam készítek ajándékot. Szeretem elbűvölni, igazán boldoggá tenni a barátainkat, szeretteinket, ami az ilyen személyes kis figylemességekkel általában sikerül is :)

„… az Úrtól lett ez, és csodálatos a mi szemünkben” 
Máté 21:42

Most egy képet szerkesztettem emlékül az új otthonba, ami dacára annak, hogy villámgyorsan elkészült, hatalmas sikert aratott, sőt! még könnyeket is csalogatott. Ötletként megosztom itt, hátha másnak, máshol is bejön :)


------------------------
ÍGY KÉSZÜLT
------------------------

1) Szerkesztettem egy A4-es papíron arányosan jól mutató házikót, majd alá elkészítettem a feliratokat (név - első igazi... - anno) és kinyomtattam


2) A nyomtatott lapon a megrajzolt kontúr mentén óvatosan kivágtam sniccerrel a házikó formát


3) Egy régi térképre - ami származhat a padlásról, vagy a nagyi könyvespolcáról, de lehet akár a Google maps segítségével mai, uptodate térképvázlat is - rárajzoltam a ház elhelyezkedését, majd a térképet alászabtam a nyomtatott, immár kontúrozott lapomnak. Végül belehelyeztem a lapokat (nyomtatott+térkép) a képkeretbe, s készen is lett :)


Ha kedvet kaptál, s készítenél hasonlót, a nyomtatható házikóért - nevek nélkül - katt ide:
ELSŐ IGAZI OTTHON - 21x29cm - print - s ha kész, muti majd! - kíváncsi vagyok :)

÷

Ha tetszett az írás, és szívesen olvasnál hasonlóakat, 
minden nap újdonsággal, és örömmel várlak :)

2 megjegyzés:

  1. Szia! Megkérdezhetem, hogy melyik betű típussal készült a két írás? Köszönöm szépen

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Helcsi, persze! A nyomtatott » Castellar, az írott pedig EdwardianScript. Üdv, Gy.

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...