2017. november 29., szerda

Galériafal nagylányszobában


Nem tudom másnál is így van-e, nálunk az a helyzet, hogy a mindennapi káosz képes eluralni pillanatok alatt a rendelkezésre álló - látszólag! - szabad helyet. Így történt, hogy a nagylányunk érkezésére - aki épp most szerzett mesterdiplomát az Egyesült Királyságban (és őrülten büszkék vagyunk rá :)) - szinte a teljes szobát kellett SOS rendbe szedni, mert... de nem, ezt nem akarja részleteiben senki tudni sz'tem :)

Szóval álljon itt most annyi, hogy mire Zsófi hazaér - igaz, csak egy néhány napos villámlátogatásra -, szerettem volna őt valami különleges, egyedi, rászabott meglepetéssel fogadni a szobájában. Mivel sz'tem képekkel lehet legegyszerűbben a legnagyobb változást előidézni gyorsan és költséghatékonyan, nekiláttam illusztrációkat, festményeket, grafikákat vadászni a neten, s ebbe a Pinterest albumba gyűjtöttem a jelölteket.

Picit nehezíti a pályát, ha az ember nem saját magának, hanem, mint most én pl. egy királylánynak válogat, de ismerve a meglepni szándékozott stílusát, színeit, kedvenceit, azért nem olyan vészes :)


Miután összeállt egy nagyobb képanyag, kiválogattam a csapattagokat, összeszedtem a szabad kereteket itthon, és nyomtattam egy közönséges színes lézer-másolónyomtatóval. Közben 'véletlen! :)' betévedve egy hobbiboltba, találtam klassz nagyméretű papírmasé betűket is, ami úgy gondoltam, felteszi majd az i-re a pontot. 

TIPP: akár karácsonyra is készülhetnek ilyesmi betűk, monogrammok kamaszoknak, barátoknak - megfizethető, klassz, és személyre szabott ajándék lehet.


A nyomatokat bekereteztem, a nátronpapír betűket a Lignocolor Rose Gold festékkel - szép, erősen metálos - festettem és egy kis aranycsillámmal bolondítottam, hogy igazán fancy legyen. Végül a padlón húzogatva összerendezgettem a képeket, hogy miként szeretném majd a falon látni őket, és tűkön ülve vártam a férjem, hogy hazaérjen, s szegeljen - ebben ő verhetetlen, elképesztő, lézer van a szemében! :) -, még mielőtt elindul a reptérre Zsófiért.







„Lásd, eléd adtam ma az életet és a jót…”
5Mózes 30:15

Nem mondom, hogy nem volt expressz projekt, de szerettem foglakozni vele, és nagyon-nagyon megérte - fergeteges sikert aratott! Nagy volt a boldogság, persze a viszontlátás örömére is, és ez a kis meglepetés lett a hab a tortán :)

Végezetül még csak annyit, hogy ha Te is változtatnál, és valami látványos, attraktív megoldás a cél pénztárcakímélő módon, vágj bele bátran - egyszerű, gyors és tuti siker :) Hajrá!

÷

Ha tetszett a bejegyzés, és érdekel a folytatás,
minden nap új infókkal, és örömmel várlak :)

÷

Megjegyzés: a bejegyzésben szereplő termékekről azért írok, mert jónak tartom őket - megjelenésükhöz sem anyagi, sem egyéb más érdek nem fűződik.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...